ettbarfotabarn.blogg.se

En liten familj

Publicerad 2012-10-15 00:37:00 i Allmänt

De senaste dagarna har jag hunnit pyssla till barnet när han sovit. En liten familj har jag fått till och en lövbädd till den minsta och en större till en av dom stora, one more to go! Ett litet hus har dom också fått men det blev inget vidare så jag får tänka om där och hitta på något annat. Kanske en stubbe eller ett tält?
 
Och jösses vad svårt det var att få till vettiga bilder med min iphone, familjen har inte olika färg på ansikte och kropp.

Kommentarer

Postat av: Sol

Publicerad 2012-10-15 01:58:22

Sötaste huset! får jag flytta in^^

Postat av: Lisa

Publicerad 2012-10-15 15:10:24

Vilken fin liten familj! Gillar speciellt sängarna och huset! Jättemysigt!

Svar: tack snälla :)
None None

Postat av: Sanna

Publicerad 2012-10-24 17:43:23

Åhh vilka söta! =)

Svar: tack snälla :)
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dreadlocksprydd mamma till Love född 2010. Jag kommer blogga om pyssel, inredning, nära föräldraskap och om min vardag

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela