ettbarfotabarn.blogg.se

Jag kommer sakna vårt färgglada kök!

Publicerad 2012-11-29 00:15:50 i Allmänt

Jag älskar vårt färgglada kök och jag blir glad varje gång jag ser den gröna tapeten vi satte upp förra året. Stolarna började jag måla för över ett år sedan men det där sista lagret färg glömdes bort och sen har det inte blivit av att jag målat dom. När vi flyttar kommer vi köpa ett nytt köksmöblemang så därför får stolarna vara som dom är :) Ljusslingan i stringhyllan satt jag upp idag i ett försök att få lite julfeeling, och sambon som annars brukar gilla det mesta jag gör inredningsmässigt alternativt inte bryr sig och låta mig härja fritt i hemmet tyckte det var det gräsligaste han sett. Hiss eller diss för ljusslingan?

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2012-11-29 18:48:18

Wow förstår att du kommer sakna denna "göra mig glad" tapet! Den hade jag gärna kidnappat hem till mig.. =)

Kraaaam
Sanna

Postat av: Lilly

Publicerad 2012-12-07 21:16:36

Usch jag förstår dig verkligen där!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dreadlocksprydd mamma till Love född 2010. Jag kommer blogga om pyssel, inredning, nära föräldraskap och om min vardag

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela