ettbarfotabarn.blogg.se

drömmer mig bort bland vackra tapeter

Publicerad 2012-11-22 21:28:00 i Allmänt

Om allt går som planerat flyttar vi slutet av februari eller i mars. Vi flyttar ifrån vår trea på 69 kvm som ligger mitt i centrum i Växjö till en fyra på 94 kvm som ligger i en ytterstadsdel till Växjö, ca 4 km från "centrum". Och vi längtar! Vi trivs där vi bor nu men att bo så nära en stor väg och utan en riktig trädgård är inte optimalt med småbarn. Lägenheten vi ska flytta till ligger på bottenplan och vi kommer ha en egen stenlagt uteplats och en liten trädgård som där jag kan ställa en odlingslåda och där Love kan leka. Dessutom ligger det en lekplats ett par hundra meter bort. Toppen för en barnfamilj! Vi kommer ha ett extrarum där halva rummet ska bli sambons datorrum och halva mitt pysselrum och jag är löjligt glad. Jag har redan börjat kika lite på tapeter och i vardagsrummet kommer vi ha denna på en vägg:
och så drömmer jag om att ha den här underbara (men alldeles för dyra) tapet på en vägg i sovrummet:

Kommentarer

Postat av: Sol

Publicerad 2012-11-23 14:22:57

ÅH vad härligt det låter! håller tummarna för att ni får den!

Svar: Tack :) Vi har fått lägenheten och väntar bara på att få skriva på papperna :)
None None

Postat av: Linda

Publicerad 2012-11-23 15:36:04

Vilka fina tapeter! Vart hittade du dem? :)

Svar: visst är dom:)Den småblommiga tapeten kommer från Boråstapeter och heter Bohéme 3395 och den turkosa tapeten heter folk tales 96914, osäker på vem tillverkaren är
None None

Postat av: Sanna

Publicerad 2012-11-25 12:25:22

Åhh vilka underbara tapeter! Skall bli spännande att se det färdiga resultatet sen.. =)

Kraaaam
Sanna

Svar: visst är dom :)
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dreadlocksprydd mamma till Love född 2010. Jag kommer blogga om pyssel, inredning, nära föräldraskap och om min vardag

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela